Persoonlijk loopschema

Veel lopers gaan wekelijks zelfstandig op pad en lopen hun vaste rondjes. Mits je niet te snel opbouwt, zal je zeker in het begin flinke vooruitgang boeken. Na een tijdje is je lichaam echter gewend aan het hardlopen en prikkel je het lichaam niet meer om vooruitgang te boeken. Hierdoor merk je bij wedstrijden dat je geen vooruitgang meer boekt.

Dé oplossing
Een gestructureerde opbouw en gevarieerd trainen zijn hiervoor dé oplossing. Een schema dat speciaal voor jou op maat gemaakt wordt zorgt ervoor dat je wél vooruitgang boekt en je gewenste doel gaat halen!
Om een zo goed mogelijk trainingsplan te maken, starten we met een uitgebreide vragenlijst over je hardloopgeschiedenis, je blessureverleden én je hardloopdoel. Aan de hand van deze gegevens, eventueel gecombineerd met een Personal Runningsessie (zie hieronder) maak ik je eerste trainingsschema voor de komende 4 weken. Je ontvangt deze in je mail samen met mijn telefoonnummer waar ik binnen 24 uur op je vragen of feedback zal reageren.

Veel lopers zijn via Strava en Garminconnect te volgen zodat ik je als trainer goed kan volgen.
Aan het einde van het eerste schema, hebben we contact over de eerste weken, je plannen voor de komende maand en ontvang je tijdig je volgende schema op weg naar je doel.

Is dit wat je zoekt, bekijk dan gerust de Tarieven en schrijf jezelf in!